Znakowanie odzieży
Na zamawianej odzieży oferujemy Państwu wykonanie logo firmy. Pozwoli to uczynić zamówioną odzież niepowtarzalną i stanowi jednocześnie reklamę Państwa firmy. Poniżej przedstawiamy dostępne techniki wykonania logo.
SITODRUK
Logo powstaje poprzez naniesienie farby na tkaninę. Sitodrukiem można wykonać bardzo skomplikowane projekty, włącznie z fotografią. Atutem tej metody jest możliwość dokładnego odzwzorowania koloru z palety Pantone, RGB, CMYK, oraz jakość i głębia koloru w druku na tekstyliach.
Zaletą metody jest stosunkowo niska cena przy wysokim nakładzie – dlatego polecamy sitodruk przy dużych zamówieniach.
Warunki konserwacji:
– pranie w temperaturze do 60 stopni C
– prasowanie na lewej stronie
FLEX I FLOCK
Nadruki wykonane z folii flex i flock, wgrzewane w odzież za pomocą specjalnej prasy . Folia flex wykonana jest z matowej folii poliuretanowej, w dotyku gładka ,matowa, nie odbija światła. Folia flock wykonana jest z materiału na bazie włókien celulozy (charakterystyczny w dotyku – jak zamsz).
Nadruki flex lub flock polecamy, w przypadku mniejszych zamówień, a także tam, gdzie ilość kolorów logo jest ograniczona.
Warunki konserwacji:
– pranie w temperaturze do 60 stopni C
– prasowanie na lewej stronie
TRANSFER SUBLIMACYJNY
Transfer sublimacyjny cechuje się możliwością wykonania pełnokolorowych grafik, przejść tonalnych – wykonane logo ma jakość fotograficzną.
Logo może być wykonane na folii flex, flock i naniesione na odzież, bądź na tkaninie poliestrowej i naszyte na odzież.
Warunki konserwacji:
– pranie w temperaturze do 30-40 stopni C
– prasowanie na lewej stronie
– nie należy prać chemicznie
HAFT KOMPUTEROWY
Logo może być bezpośrednio wyhaftowane na odzieży lub wykonane w formie naszywek które przyszywamy na ubrania.
Wykonanie logo metodą haftu gwarantuje elegancki wygląd, oraz posiada dużą wytrzymałość na pranie.
Warunki konserwacji:
– pranie w temperaturze do 95 stopni C
– możliwość prasowania i prania chemicznego
– nie należy używać wybielaczy
W każdym przypadku prania odzieży na której wykonane jest logo, należy uwzględnić warunki konserwacji materiału z którego wykonana jest odzież !
Jeżeli nie są Państwo zdecydowani co do techniki wykonania logo, lub mają Państwo dodatkowe pytania, bardzo prosimy o kontakt. Aby wycenić logo prosimy o kontakt z działem marketingu lub opiekunem handlowym.